Friday, February 20, 2015

TTC : Harum Malam Legacy Secret

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



Harum Malam, produk laris sekarang ni.. Khas untuk ibu-ibu ya, bukan untuk bapak-bapaknya.. Saya cuba HM ni sebab ramai kot yang bagi positive feedback.. As usual, kalau nak mencuba sesuatu produk, saya akan cari dulu kebaikan, keburukan dan testimoni pengguna.. Nak kena keluarkan duit dan nak telan masuk dalam badan kan, mesti cari maklumat habis-habisan dulu..



Tengok feedback memang sempoi-sempoi saja, yang paling best, sangat bagus untuk kesuburan dan ada yang hamil selepas consume HM.. So saya pun orderlah juga sebotol.. Ada 3 barang saya order hari yang sama, semua sampai keesokan harinya..



  



Ok sila tengok sendiri kandungan dan maklumat pemakanan ye..



         



Kena makan guna sudu plastik sebab ada kandungan madu.. 
Rasa macam sirap yang sangat sedap..






Saya makan sesudu waktu pagi sebelum breakfast dan malam sebelum tidur.. Ramai testimoni yang berjaya conceived selepas amalkan HM ni.. Alhamdulillah, saya pun berjaya juga, tapi bukan rezeki lagi.. So, sejak bulan 9 tahun lepas sampailah ke hari ini, saya masih amalkan minum HM ni.. Untuk kesihatan, lagipun rasanya sedap..



Cubalah, mana tahu ada juga kebaikan untuk anda.. (^^)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...