Sunday, October 4, 2015

Hadiah Comel Daripada Anak Murid

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



Well, well, well.. Entry kali ni bukan nak menunjuk tau.. Just nak abadikan dalam blog saya antara hadiah yang pernah anak-anak murid saya bagi.. Ni bukan waktu Hari Guru ke (eh entry Hari Guru 2015 tak publish lagi.. hadoiii.. lupaaaa!!! ), Hari Ibu ke, Hari Wanita ke or Hari Raya ok.. Ni hadiah yang tiba-tiba saja budak-budak tu teringin nak bagi pada saya sepanjang tahun ni..



Sweet kan budak-budak ni?
Terharu I tau..






Cincin ni budak perempuan yang bagi..
Tapi tak muat nak pakai sebab besaq sangat..






Kipas tangan ni favourite!!!
Sebab yang ada dah koyak..
Free ja dapat pengganti.. hihihi



 



Haha kacang ni harga dia 20 sen saja.. Tapi sedap.. Saya buka dan makan waktu tu juga.. Ok memang tak patut, dan tak pernah saya makan dalam kelas.. Tapi hari tu saya sangat lapar.. Ada masa lagi seminit dua nak rehat dah.. Budak depan saya cakap, 



"Ishh dugaan betoilah duduk depan ticer hari ni.. 
Sabaq.. sabaq.. Nak rehat dah"



 



Oat choco ni saya bawa balik bagi pada husband saya..
Sedap katanya.. hihihi






Budak yang bagi keychain ni cakap dia pergi Cameron Highlands hujung minggu sebelum tu.. Dia belikan saya dua keychain ni sebab tak tahu saya suka yang mana satu.. So dia beli dan bagi dua-dua kat saya.. Saya tanya, 



"Mak kamu tau tak kamu beli ni nak bagi pada teacher?" 
"Tau, mak cakap ok tak pa, belilah"



 


  
Ok ni pencil box saya, nampak tak macam-macam keychain ada? Haa tu semua yang anak-anak murid saya bagi.. Semua saya gantung di pencil box tu.. Setiap kali masuk kelas, budak-budak tu tengok dan sengih bukan main lebaq sebab saya gantung dan bawa merata.. Ada yang suka datang belek-belek dan tanya siapa yang bagi.. Jenuh nak ingat nama.. hahaha



Sekarang saya terpaksa gantung di pencil box lagi satu sebab dah banyak.. Kawan saya kata, ni pencil box ni bukan berat sebab ada pen ka marker pen ka, tapi berat sebab keychain.. hahaha.. Tak apalah, saya appreciate pemberian anak-anak murid saya.. Biarlah sampai dah buruk sangat baru boleh buang.. hihihi


Terima kasih ye anak-anak murid.. (^^)



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...