Thursday, February 15, 2018

Sambut Hari Lahir 7 Hari 7 Malam!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Pheww tajuk, macam over kan kalau hari lahir pun nak sambut sampai 7 hari 7 malam. Dah la yang ke 37 tahun pula tu, bukan yang pertama. hihihihi


Kisahnya, 10 Februari lepas, hari lahir saya. Dah berumur ni, tak perlu kot nak celebrate beria. Saya cuma beli apom coklat dan makan dengan kawan-kawan cikgu di sekolah. Ada la saya bawa balik juga.




Keluarga saya memanglah kirimkan doa dan wish happy birthday, tapi, yang terharunya, raaaamai sangat yang wish di dalam facebook, termasuk kawan lama yang tak pernah like atau komen apa-apa selama setahun ni. 


Saya ada facebook khas untuk bekas anak-anak murid saya, ada juga murid terkini dan ibu bapa. Raaaamai juga yang wish. Ada ibu bapa yang wassap saya semata-mata untuk wish saja. Terharu sangat.


Dan yang paling terharu, ada parents yang bagi brownies cute untuk saya, 5 hari selepas birthday. Ada yang bagi gift comel pula, 4 hari selepas birthday.






Kawan sekerja saya juga buat surprise, belikan kek untuk saya. Terharunya, itupun selepas dah 3 hari lepas birthday. 




Saya rasa bersyukur sangat, tak sangka ramai yang menghargai dan sudi mendoakan saya. semoga semuanya dalam Rahmat Allah juga.


THANK YOU ALLAH, ALHAMDULILLAH.



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...