Thursday, February 19, 2015

Nak Cantik? Jom Cuba Ephyra

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



Lamaaaaaaaa sangat saya tak update blog ni.. Sebab apa eh? Entahlah, lepas update last entry, saya rasa macam tak bersemangat nak update apa-apa cerita disini.. Padahal banyakkk sangat perkara menarik yang berlaku dalam hidup saya sepanjang tempoh berhibernasi tu.. huhuhu 



But now I'm back!!!  



Ok saya nak cerita sikit tentang satu produk famous yang tengah hot di pasaran sekarang ni.. Ephyra, keluaran Oceanlife.. Semua orang dah tahu kot tentang Ephyra ni? Alaaaa yang Memey Suhaiza jadi duta tu.. 






Saya cuba pada bulan 9 tahun lepas.. Saya order online sahaja, bank in dan dah dapat barang keesokan harinya.. Teruja masa dapat, sebab saya memang suka barang yang dapat free gift especially tote bag ni.. 






Cepat-cepat buka bungkusan dan snap gambar... 
Haaa, excited tu.. Warna kotak dia pun cun sangat.. 






Setiap kali beli, kita akan dapat shaker sebab Ephyra ni serbuk.. 
Kena tuang dalam shaker and shake it off.. hihihihi 






Silalah baca kebaikan Ephyra ni ye..
Tak larat nak senaraikan dah, sebab banyak sangat..












Ni hasilnya bila kita bancuh 1 sachet Ephyra..
Rasanya sedap tau, ala-ala Oren Twister.. 






Antara kebaikan yang saya dapat bila amalkan Ephyra ni:


* Rasa bertenaga, minum pagi selepas bangun, steady ja sampai malam
* Parut jerawat dan sunburn cepat hilang
* Kulit jadi lebih cerah


4 comments:

  1. Assalamualaikum haida..produk yg haida consume tu semua ada pengesahan kkm ke..maaf haida..sekadar bertanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Elly..hihi Ephyra dan Harum Malam buatan Malaysia, ada kelulusan KKM...Fertilaid dari luar negara, setakat ni belum ada kelulusan KKM rasanya...hihihi..Saya cuba bulan 9 tahun lepas..Beli sebotol saja..Tapi tiada kesan sampingan yang negatif, yang positif adalah..

      Delete
  2. assalamualaikum teacher haida.. sy salah seorg TTC juga...dan sy juga tidak pernah putus asa untuk dptkan zuriat sendiri..di sini sy nak share cerita sy..sy punya masalah telur tidak membesar..period tetap dtg tiap2 bulan tapi telur yg terhasil tidak membesar dgn jayanya..macam-macam usaha sy amalkan termasuk fertilaid yang teacher share tu...slpas 3 tahun sy cuba amalkan vitamin shaklee, jus delima dan juga furmon iaitu cream kesuburan...sy amalkan dalam 3 bulan n then sy pegi buat treatment kat O&G..bulan keempat sy amik skali dgn pil clomid yg doktor bg Alhamdulillah sy pregnant..tp sy keguguran..slps keguguran sebulan sy pregnant balik...alhamdulillah Allah makbulkan doa sy..skrg sy sudah punya 2 org anak...setahun seorg..yg sulung lahir 2014 dan yg no 2 lahir 2015..sy harap teacher boleh cuba amalkan cara sy di samping berdoa kepada Allah..sy doakan hajat teacher dimakbulkan..amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..Allah..terima kasih atas perkongsian dan doa untuk saya..huhu..semoga dimakbulkan satu hari nanti..yaa saya masih lagi berusaha dan tak putus asa..In shaa Allah, semoga usaha-usaha kami membuahkan hasil..Tahniah sebab dah berjaya dapat zuriat sendiri..❤

      Delete

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...