Monday, July 1, 2013

Bila Durian, Nasi Putih Dan Air Garam Bertemu!

Assalamualaikum semua..



Sekarang ni musim duriankan? Kat mana-mana pun ada orang jual durian..Ada yang makan saja, ada yang makan dengan pulut dan santan..Tapi pernah tak anda makan durian dengan nasi putih dan juga air garam? Hehe dulu waktu zaman kanak-kanak, kalau ada durian, arwah mak saya akan masak nasi putih untuk makan dengan durian..Air garam tu buat kuahlah tak nak bagi kering sangat..Letak sikit saja garamnya..Sedap tau..Cubalah rasa..













Boleh bertambah tau kalau makan macam ni..Kurang lemak kurang kolestrol..(^^)



2 comments:

  1. ni kene try ni... kuah garam tu paling rare kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, yang ni memang kena try..sedapppp

      Delete

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...