Thursday, December 19, 2013

Yeaayy, Masuk Majalah Kuntum!

Assalamualaikum semua..



Yeayyy, sekolah saya masuk dalam Majalah Kuntum! Tapi..hehehe bulan Oktober 2013 nun dah masuk, bulan Disember baru sempat nak update..hewhewhew..Hari tu ada pihak Kuntum datang sekolah dan bagi susu percuma pada murid-murid sesi petang sahaja..Cikgu-cikgu pula dapat Majalah Kuntum secara percuma..Thank you Kuntum!



Ada dua maskot yang comel ikut serta dalam program ni..Murid-murid Tahap Satu di sekolah saya sangat teruja tengok maskot-maskot tu..Maklumlah, bukan selalu dapat pegang dan salam dengan maskot tu..Siap menari-nari lagi ramai-ramai..Cikgu-cikgu pun teruja juga..Hehehe cikgu Tahap Satu, sama naiklah dengan murid-murid Tahap Satu..hehehe






Saya pun tak perasan ada gambar sekolah saya dalam majalah Kuntum bulan Oktober ni..Seorang murid Darjah 3 yang inform dan cakap ada muka teacher dalam Kuntum..Eh?? Ditunjuknya gambar dibawah ni..Oh my, ingatkan tak masuk pun dalam majalah..Semua cikgu dan murid-murid teruja tengok gambar sendiri dalam majalah..Hahaha macam lawak pula..konon-konon glamour la sekejap..



Masing-masing berebut nak cari gambar sendiri..(^^)



Ada murid cakap pada saya, 

"Ala tak bestlah, awat muka ticer ada tapi muka saya tak dak pun!"



Hahaha saya cuma ketawa saja..Kanak-kanak ni kan..






Ada maklumat yang salah tentang GB, PK1 dan PK HEM..Mungkin Kuntum ambil maklumat lama kot..Tapi tak kisahlah, janji masuk majalah..hahahaha..By the way, bagus tau Majalah Kuntum ni, sangat padat dengan ilmu untuk murid-murid sekolah..Kalau berkesempatan, silalah beli dan buat koleksi ok..






THANK YOU KUNTUM! (^^)

2 comments:

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...