Wednesday, March 26, 2014

Mesti Cuba!! Secret Skin White Kawaii Collagen

Assalamualaikum semua..



Sekarang ni dah ada produk yang sangat perfect untuk kesihatan dan kecantikan gadis-gadis, wanita-wanita dan semua kaum Hawa tau..Saya pun terpengaruh dan terjebak consume produk Secret Skin White Kawaii Collagen (SSWKC) ni juga..Ya la, cek pun nak segak jugak..Bukan hampa sorang saja yang nak segak comei-comei..



Lagi pun sejak usia dah meningkat ni..(huh bunyi macam dah nak masuk 40an saja..phewwww..) cek memang kena jaga kesihatan dan kecantikan..Bukan untuk dapat pujian daripada orang sekeliling, kalau orang puji, itu bonus!! Tapi untuk kepuasan diri sendiri dan tatapan suami terchenta..Habis dah semua orang pompuan kat luar sana pakai segak-segak, cantik-cantik, cun-cun, tak kan nak biar suami 'jamu mata' dengan pandangan kusam si isteri kat rumah kot..



Lagi pun baaaaaaaanyak sangat produk yang ada di pasaran, cuma kena pandai pilih dan cari maklumat betul-betul tentang produk tu sebelum nak consume..Macam SSWKC ni, saya dapat maklumat dari.. err.. dari.. err.. dariii.. dah lupalah mana dapat info!!! Dangggg..Nak kena cari produk untuk 'service otak' la kot lepas ni.. 



Ok, produk ni dah established di pasaran..Dr Harlina wife kepada Datuk Sheikh Muszaphar angkasawan tu pun consume juga..Siap ditawarkan jadi duta ok..Saya nak cuba dulu dan tengok hasilnya..Katanya sangat bagus sebab ada 36x anti-oksidan, 14x stem sel, 20x kaya buah-buahan dan kaya dengan ekstrak pitera yang digunakan dalam SK II..





Produk ni dapat sijil halal, juga ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia dan dapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia..Ok, saya akan cuba dulu untuk beberapa hari..Kalau ada kesan yang awesome, akan saya kongsikan dalam blog ni ok..Tu pun kalau ada yang nak baca lerrrr..



Hmm berangan juga nak jadi ejen jualan sebab di tempat saya
belum ada ejen..hmmm...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...