Thursday, April 3, 2014

Cucur Ubi Keladi Inti Pisang Yang Rare!

Assalamualaikum semua..



Mesti ramai yang rasa pelik kot bila tengok tajuk entry ni..Saya pun baru first time tahu ada makanan yang rare gila macam ni di muka Bumi..Hmm memang macam tak boleh nak match cucur ubi keladi tu dimakan dengan inti pisang ditengah-tengah..Ala-ala sandwich gitu..



Baru-baru ni saya dan suami ada urusan kat Pejabat Pos Gelugor..Tunggu lama sangat nak sampai turn nombor giliran, so suami ajak minum dulu kat gerai depan Pejabat Pos tu..Haaa nampak tak betapa lamanya nak sampai turn, we all sempat pi minum dulu tau..



Ada gerai ni jual laksa dan cucur ubi keladi..Saya pun baru tahu bila suami cakap sedap cucur ni..Saya terus pi beli..Tapi harganya mak aihhhhh..Sekeping tu RM1.20 ok!!! Saya beli 3 keping dan laksa sebungkus..Hehehe laksa tu wajib..(^^)






Dah habis urusan di Pejabat Pos dan sampai di rumah barulah saya try makan cucur tu..Hmm rasa rangup gila cucur ubi keladi tu..Bila gigit rasa manis-manis pisang yang diletak ditengah-tengah..Tapi memang sedaplah!!! First time makan rasa jatuh chenta..hahaha 







Nampak macam sedapkan? Memang sedappppppp..







Tapi tak elok makan selalulah, makanan bergoreng, berminyak dan manis ni..
Lagi pun tak elok untuk 'kesihatan' poket juga..hihihi



Rasa-rasa nak try bolehlah singgah di gerai depan Pejabat Pos Gelugor tu..
Tolong promo sikit gerai Pakcik Makcik ni..(^^)



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...