Saturday, April 28, 2012

Bila Nak Update Blog?

Assalamualaikum semua....



Saya ada soalan ye untuk pembaca-pembaca yang ada blog....Bila anda semua update blog masing-masing? Setiap harikah? atau setiap dua harikah? Atau seminggu sekalikah? Atau yang macam saya, update bila hujung minggu?



Hmmm selalunya saya akan update blog saya setiap hujung minggu...Tapi tu lah, bila dah update 2, 3 benda sekali nak update...hehehe sebab ada banyak benda nak dikongsi....Tapi ada juga saya update waktu saya tak sibuk atau pun waktu saya tengah serabut tak tau nak buat apa....padahal banyak benda nak buat...hehehe...bila otak jammed la tu.....Kalau kita share dengan orang apa yang kita rasa, walaupun tak secara terus dan lisan, sekurang-kurangnya, kita akan rasa lebih relax....



Menulis (guna laptop menaiplah pula) pun dapat menenangkan hati dan perasaan juga tau, sebabnya kita meluahkan apa yang terbuku di hati dan fikiran kita....Salah satu terapi untuk menenangkan perasaan gundah-gulana tu dengan cara 'mencorakkan' semuanya di diari, buku atau blog....



Kadang-kadang waktu bosan pun saya suka update blog saya ni...Kot-kotlah ada yang sudi membaca....Berkongsi rasa dan pendapat dengan siapa-siapa saja yang sudi....Manalah tahu, kalau-kalau apa yang saya tulis dalam blog ni dapat membantu pembaca semua.....



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...