Tuesday, May 28, 2013

KOOLFEVER Untuk Dewasa Yang Sangat Mujarab!!

 Assalamualaikum semua..

Pernah guna Koolfever untuk kanak-kanak pada anak anda? Kalau pernah sure tahu ada juga Koolfever untuk dewasa..Eh tapi ada juga kawan saya yang tak tahu pun kewujudan Koolfever dewasa ni tau..Tergelak pula dia bila saya cerita saya guna Koolfever untuk tempek atas dahi suami saya waktu dia demam beberapa minggu lepas..


Kobayashi Kool Fever (For Adults) (2 sheets*6)


Ok, kalau nak tahu lebih lanjut tentang Koolfever dewasa ni, boleh klik DI SINI..Ni website rasmi rasanya..Memang mujarab tau guna ni untuk kurangkan panas waktu demam..Dulu saya pernah demam dan suami belikan Koolfever ni, esoknya dah tak demam..Saya pun apply pada suami waktu dia demam tu, dan memang berkesan..



Saya pakai waktu tidur, tampal pada dahi, bangun pagi esok elok saja di dahi..Tapi bila suami saya yang pakai, hmm bangun pagi esoknya, tengok Koolfever tu yang kena fever..Dah berlipat-lipat tak ada rupa bentuk dah..Bukan di atas dahi, tapi di bawah kepala dah..Cehh..mujur sempat juga diserap sebelum 'ranap'..



Kalau anda demam, cubalah cari..Ada yang jual kotak besar macam gambar tu..Tapi mahal sikit..Saya beli yang ada 2 keping saja..Lupa pula berapa harganya..Memang tak menyesal beli..Oppss..sebelum beli tu kena belek betul-betul..Jangan tersilap beli untuk kanak-kanak ok..(^^)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...