Saturday, May 31, 2014

Jom Cuba 'Rockstarz Burger' - Rock Ya Mouth!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..



Kalau di Pulau Pinang ni ada satu brand burger yang dinamakan 'Rockstarz Burger'.. Tak pasti pula kalau ada juga di negeri lain.. Tapi rasanya macam tak ada.. Burger homemade ni memang sedap.. Ada macam-macam nama yang sempoi.. Cuba tengok di cover burger dalam gambar di bawah ni..






Ada 'Rockstarz', 'Red Hot Curry Chilleez', 'Metallicheeze', 'Santanaz', 'Blacksabpper', 'My Carbonara Romance' dan lain-lain lagi.. Ha nampak tak betapa sempoinya nama-nama burger tu.. Ada kategori 'Slow Rock', 'Hard Rock' dan juga 'Heavy Metal'.. Weeee macam nak pilih lagu untuk karaoke pula.. 






Ok burger saya nampak sememeh sebab suami belikan dan bawa balik makan di rumah.. Tapi rasanya sedap baq hang!!.. Ni saya beli 'Chicken Blacksabpper' dalam kategori 'Slow Rock'.. Sebab tak pedas sangat.. Walau pun rasa blackpepper tapi lain dengan burger yang selalu kita makan.. 






Kena cuba sendiri baru tau macam mana.. Ni suami beli di stall kat depan Perumahan Polis Sungai Dua.. Walau pun stall kecil saja, tapi meja dan kerusi disediakan untuk yang nak layan burger kat situ juga.. Ada dijual air kotak dan air dalam tin kot-kot tercekik waktu makan burger.. hihihi






Kalau nak tahu lebih lanjut boleh check facebook Rockstarz Burger ni DI SINI.. Salah satu burger yang famous ni di Penang, ada dengar iklan dalam radio 'Pi Mai FM'.. Lagi sedap dari burger Mekdi tau dan yang pastinya halalan toyyiban produk Muslim.. Jom support!!! (^^)



2 comments:

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...