Tuesday, July 3, 2012

Shariff...Nasi Kandar Istimewa

Assalamualaikum semua...


Dah makan ke belum? Hehe saya memang suka update tentang mana-mana kedai makan yang best-best di Pulau Pinang ni....Bukan apa, nak share dengan anda, kalau-kalau anda masih tercari-cari tempat makan yang sesuai untuk singgah....Secara tak langsung, boleh saya promo dan untung-untung, pelanggan mereka bertambah, dan rezeki pun bertambah....(^^)


Kali ni saya nak promo kedai Shariff Nasi Kandar Istimewa...Fuhhh sejak duduk di pulau ni, asyik makan nasi kandar saja....Aduiii boleh bertambah kilo macam ni....Bukan seperti kebiasaan kedai nasi kandar yang ada restoran dan cawangan dimana-mana, kedai ni hanya beroperasi di Gelugor, Pulau Pinang....Gerainya terdiri daripada kereta tolak dan beberapa meja yang di letakkan di kaki lima premis perniagaan di Gelugor, berdekatan dengan Pejabat Pos Gelugor...


Waktu malam, banyak meja diletakkan di kaki lima sebab ramai yang makan di situ....Tapi kalau nak tahu, setiap masa ramai yang terpaksa beratur panjang untuk membeli nasi kandar ni...Tak pernah lagilah saya dan suami pergi terus boleh beli...Mesti kena beratur....




Malam tu saya temankan suami yang teringin nak makan nasi kandar ni...Katanya, kalau bulan puasa, lagilah ramai yang beratur dan selalunya, tak sempat kami beli, lauknya dah habis...Puaslah makan malam tu...Sampaikan saya termimpi-mimpi nasi kandar Shariff ni, bila saya tidur malam tu...Adeh terkena sindrom nasi kandar pula....Penyakit baru ni....hehehe


Memang sedap!


Kalau ada masa, silalah jenguk-jenguk dulu tengok lauk-pauknya...
Confirm anda akan beli! (^^)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...