Wednesday, August 1, 2012

Please Go To Another Blog Pleaseeeeee!!!

Assalamualaikum semua...


Marahnya saya bila check dalam blog saya, ada yang search tentang 'cerita berahi', 'cikgu gian' dan yang sewaktu dengannya..Nak termuntah saya bila check..Halloooo..sila pergi ke blog yang 'menyajikan santapan minda yang kuning dan biru' tu ok....


Jangan cari di blog saya, dan saya alu-alukan anda supaya tinggalkan blog saya jika terniat nak cari benda-benda macam tu...Saya tulis berdasarkan apa yang jadi di sekeliling saya..Bukan berkenaan bahan lucah!!!


Please la okay, insaflah wahai manusia...Di bulan Ramadhan? Cari dan search benda-benda tu? Come on...You can do something else...Please go to another blog okay!?


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...