Thursday, May 24, 2012

Sedapnya Aiskrim Nestle Favorita

Assalamualaikum semua....

Selepas balik sekolah tadi, saya dan suami pergi makan tengahari....Memang dah macam wajib pula kena makan tengahari bersama-sama....Walaupun pagi tadi waktu rehat di sekolah dah makan nasi, tapi tetap makan juga nasi lepas balik sekolah...Tapi selalunya pukul 2.00 atau 3.00 petang....Habis tu tak payahlah nak komplen semua baju dalam almari tu makin mengecil ok puan...=)

On the way nak balik rumah selepas dah habis makan, suami saya singgah di stesen minyak....Saya turun dan bayar di kaunter....Tiba-tiba....jeng...jeng...jeng...saya nampak sesuatu yang sangat menyelerakan.....Yummy....Aiskrim Nestle Favorita perisa coklat....




Duit cukup-cukup pula untuk bayar minyak....Saya pergi ke kereta dan ambil duit....Suami saya tanya nak ke mana pula....Saya senyum saja....hehehe....Dengan bahagianya saya beli yang 500 ml punya....Dalam bekas plastik, so senang nak bawa dan makan.....




Suami saya sengih dan geleng kepala saja bila tengok saya bawa askrim tu masuk ke dalam kereta....Awak nak jugaklah tu....kan? Bila sampai rumah saya ingat nak simpan dulu....Tapi macam terliur pula nak makan......Terus saya ambil sudu dan makan....Uishhh betapa nikmatnya makan aiskrim waktu panas-panas macam ni.....Tapi tak boleh habis semua....Simpan sikit untuk esok....


Sekali tengok macam tak sedap saja....

Saya bukanlah penggemar aiskrim...Ikut mood juga nak makan aiskrim ni....Tapi memang tak menyesallah beli aiskrim Nestle Favorita ni.....Kena dengan selera saya....

Harap-harap perut tak meragamlah, sebabnya saya ni alah dengan susu....Aiskrim ada susu kan?
 Susu lembu kan? Just wait and see....(^^)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...