Monday, May 28, 2012

Sesat Di Queensbay Mall.....(^^)

Assalamualaikum semua....



Kelmarin, suami saya ajak saya pergi beli purse....Katanya purse saya dah lama dan tak elok...hehe padahal nak pujuk sebab saya merajuk dengan dia....kehkehkeh...Bergaduhkan boleh mengeratkan kasih sayang...kata suami sayalah...(^^)....Dah orang tu nak belanja, saya pun dengan rela hatinya menurut saja....Kami ke pusat membeli-belah Queensbay Mall....






Untuk pengetahuan anda, pusat membeli-belah Queensbay Mall ni terletak di Persiaran Bayan Indah, Bayan Lepas, Pulau Pinang....Ia merupakan pusat membeli-belah terpanjang, terbesar dan termoden di Pulau Pinang.....Ha disebabkan terbesar tu jugalah, saya dan suami boleh tersesat waktu nak cari kereta.....hehehe



So, kami berdua pun mulakanlah misi nak mencari purse...Jalan punya jalan, cari punya cari tak jumpa pula kedai yang berkenan di hati....Lagi pun sesak sangat orang....Pening kepala....Maklumlah, hujung minggu memang cari penyakitlah kalau nak 'melepak' di sini.....Lenguh kaki berjalan akhirnya kami decide nak cari di tempat lain.....Tapi yang lawaknya, waktu nak keluar dari situ, kami boleh pula tak jumpa lift yang kami naik tadi...hahaha....



Queensbay Mall ni ada North dan South wing....So kalau dah parking kereta, kena ingat di wing mana....Tapi kami berdua confident saja tak tengok dah wing mana waktu kami nak masuk dalam lift tadi....Sampai lenguh kaki, apa pun tak dapat.....Akhirnya pusing punya pusing suami saya ajak turun ke car park dan jalan saja untuk mencari kereta kami....Adehhh dari North Wing kami berjalan ke South Wing.....hahaha kartun betullah....



Mujur kami ingat tingkat berapa tadi....Yang lupa wing saja.....Akhirnya sampai juga kami ke kereta.....Suami saya cakap pada kereta, 'Awatlah hang tak bunyi masa kami panggil...Kalau tidak kan senang tak payah berjalan....' hehehe salah siapalah sebenarnya ni ek?



Selepas membayar tiket parking dan keluar dari situ, kami meneruskan misi mencari purse di Sunshine Square pula.....Jommm....  



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...