Monday, April 15, 2013

KFC Spicy Korean Crunch Yang Memang Pedasssss!!!

Assalamualaikum semua..



Anda dah cuba KFC baru berperisa Spicy Korean Crunch? Kalau belum, cuba-cubalah rasa..Saya teringin nak makan KFC malam ni, so suruh suami belikan yang spicy macam biasa..Tapi bila dibawa balik, suami cakap KFC Spicy Korean baru..Ehh saya macam terfikir, "Eh orang Korea makan spicy ek?"..Entah kenapa saya rasa macam orang Korea banyak makan yang sup-sup saja, bukan spicy..Ohh nak kena search maklumat ni..









Anda nampak tak, ada sos yang ditabur dengan bijan tu? Ha kalau makan bahagian yang ada sos tu, fuhhhh mahunya berasap lidah..Ke saya saja yang tak tahan pedas.......Hmm cubalah rasa, memang hot and spicy..Sos tu rasa lebih kurang macam cili kering giling pula..(^^)..Disebabkan tak tahan pedas sangat, saya cuma makan sikit-sikit saja bahagian crunchy tu..Memang kulit ayam goreng tu tak elok pun untuk dimakan..
Tapi saya lebih suka KFC spicy yang macam biasa saja..(^^)







No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...