Friday, April 19, 2013

Myvi Kena Langgar..Hilang Mood Hari Ni

Assalamualaikum semua..



Hmm mood hari ni memang sangat mendukacitakan..Hari Jumaat nan mulia ni telah dirosakkan dengan insiden kereta Myvi husband saya dilanggar..Adehh..dilanggar waktu park di depan KFC Sungai Dua..Kami berdua singgah di KFC sebelum ke sekolah sebab niat nak beli KFC nak belanja action song team tengahari ni..Tup-tup kena langgar pula..



Memanglah Myvi husband, tapi hari-hari saya yang bawa ke sekolah..Baru saja polish Myvi tu..Sedih betul..Sayang tau Myvi ni..Walau pun secondhand, tapi nombor plat jarang-jarang jumpa..Sangat istimewa buat saya..Bila kereta ni kena langgar dan calar terkeluar cat, as if, tercalar juga perasaan saya..huhu









Lepas dah polish balik, tetap tak hilang juga sebab cat dah terkeluar..Dan skru bumper tu patah..Adehh moody terus suami saya..Saya pun terkilan..Ada orang tu tinggalkan nota, cakap sorry dan bagi nombor telefon..Tapi saya dan suami tak boleh nak call sebab masing-masing tengah bad mood..Nanti tak pasal-pasal kena sembur pula orang tu..Sakit hati punya pasal entah kemana saya buang kertas tu..



Walau pun tetap bersyukur tak kena langgar waktu tengah drive atau kena lagi teruk daripada yang ini, tetap rasa terkilan juga..Pergi sekolah pun dengan mood yang tak best..Mujur murid-murid saya semuanya behave hari ni..Macam faham-faham pula masalah ticer depa ni..Ke kamu nampak muka ticer tengah tension? (^^)..Sabar sajalah, hairan dengan sikap manusia yang cuai waktu memandu..



p/s: Kereta zaman bila yang hang pakai, tak kan tak dak reverse sensor kot??!!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...