Thursday, June 21, 2012

Foot Detox Patch Untuk Buang Toksik

Assalamualaikum semua...


Ada tak siapa-siapa yang pernah cuba foot detox patch? Apa kesannya? Apa jenamanya?...Boleh kongsi di sini ya....Saya nak kongsi pengalaman guna foot detox patch ni, jenama Adilar Resources....Ada tak yang guna jenama ni?




Saya mula pakai foot detox ni pun sebab nak hilangkan lenguh di kaki....Dan saya rasa macam badan saya ni dah banyak toksik....Bersenam pun setahun sekali, makan pula macam-macam, so, banyaklah toksik yang terkumpul....huhuhu


Kakak saya yang introduce foot detox ni....Dia cakap bila banyak berjalan dan sakit kaki, pakai foot detox ni terus hilang....Saya pun cubalah....Sekotak ada 10 keping....




Mula-mula saya pakai, huiii....tak sampai 5 minit, saya rasa berat sangat kaki saya, tak boleh nak angkat!.....Kemudian saya rasa makin lama makin berat....Rasa dari kaki, kemudian naik ke atas sampai tangan saya pun tak boleh nak gerak!....Risau juga pada mulanya.....Tapi saya biarkan saja....Mulalah rasa lenguh-lenguh sana sikit situ sikit....


Suami saya pakai ok pula....Cuma rasa macam semut-semut di tapak kaki....Saya pakai sebelum tidur sebab kena pakai sekurang-kurangnya lima jam....Bila bangun pagi esoknya, saya tengok inilah hasilnya....Yang kiri hitam tu yang saya, yang kanan tak berapa nak hitam tu suami saya....




Huhu banyaknya toksik dalam badan saya....Waaaa nak buat macam mana ni nak buang toksik?....Saya pakai selang sehari....Bila dah pakai banyak kali, kaki saya dah tak berat macam mula-mula pakai....Nampak adalah kesannya....Tapi still hitamlah....Bukan coklat....


Harap-harap foot detox ni membantu saya buang toksik dalam badan....


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...