Friday, June 8, 2012

Nak Tidur Di Kedai Lampu Boleh?

Assalamualaikum semua.....

Apa aktiviti anda hari ni? Padat atau tak buat apa-apa?...Saya dan suami menjalankan misi mencari lampu untuk rumah kami yang dalam proses nak disiapkan....Tak lama lagi kami akan berpindah ke rumah sendiri....Uishhh leganya rasa, walaupun baru ja sebut, belum duduk lagi, tapi dah rasa lapang jiwa....Memang indahnya duduk di rumah sendiri, taklah rasa macam menumpang saja...huhuhu


Ok, hari ni kami ke kedai lampu Metrolux Lighting yang terletak di Jalan Dato Kramat....Dari luar lagi saya sangat teruja tengok keindahan dan keunikan lampu-lampu yang ada di kedai ni....Rasa macam nak tidur di kedai lampu ni tau....Macam nak bawa balik semuanya sekali pun ada....Tapi nak letak kat mana ya? hehehe....






Tu baru di luar saja dah tak sabar nak masuk tengok di dalam....Saya tak tahulah kenapa, tapi dari dulu lagi memang saya sangat suka tengok kedai lampu....Cantik dan unik....So kali ni kami berdua kena pilih dan beli lampu untuk dipasangkan di rumah....Abang wireman dah nak pasang....Pilih punya pilih, di bawah ni jadi pilihan.....


Ni lampu untuk bilik tidur....
Jangan tak tahu, kalau malam boleh keluar lampu biru...Romantik sikit...Chewah chewah...



Ni lampu di ruang tamu.....
Boleh buka bagi terang ataupun pasang lampu warna-warni tiga warna....Saja nak bagi seri....



Ni lampu untuk satu rumah....


Ada lagi lampu lain kami beli, tapi stok tak ada, kena datang lagi minggu depan pula....Oh ya, ada juga kami beli kipas untuk dapur....Kipas yang ada lampu sekali di tengah-tengah....Tapi tak ambil pula gambarnya....Dah siap masuk kotak dah...Ni pun curi-curi ambil gambar dalam kedai hehehe....Salesman kedai ni tak marah kot....Dah banyak melabur dah kat kedai ni....Adehh koyak poket hari ni....


Saya nak pilih yang murah-murah saja, tapi rupa-rupanya suami saya lagi cerewet dalam bab renovate dan beli barangan rumah....Bak kata suami saya, "Tak apa nak berhabis pun, buat rumah sekali saja".....Betul ke?....Saya pula yang pening bila dengar...Harap-harap murahlah rezeki kami lepas ni, nak cover balik....




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sudi Komen....=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...